Om daginstitutionen Stokrosen

Velkommen til daginstitutionen Stokrosen

Vi er en af de 10 selvejende institutioner i Aalborg Kommune. Det betyder mere indflydelse, større ejerskab og et tæt forældresamarbejde, fordi bestyrelsen i daginstitutionen er den øverste myndighed. Vi er en lille daginstitution beliggende i Vestbjerg og rummer både en vuggestue (Bønnerne) og en børnehave (Spirerne) normeret til henholdsvis 12 og 25 børn. Hos os er der plads til individualitet, forskellighed og gode oplevelser – og så er et tæt forældresamarbejde vigtigt for os.

Stokrosen er vores ”andet hjem”. Et hjem med plads til individualitet og forskellighed, og hvor kram, grin og godt humør er en stor del af hverdagen. Vores dagligdag bygger på forudsigelighed og en fast rytme, der giver ro og overskud til dit barn. Vi prioriterer udelivet højt og udnytter enhver mulighed for at gå på legepladsen og tage på ture i nærområdet.

Et tæt forældresamarbejde er vigtigt for os. Det er nemlig i fællesskabet mellem forældre og personale, vi skaber de bedste rammer for dit barns udvikling. Derfor er trivsel og tryghed kerneværdier i vores arbejde og hverdag.

Vi glæder os til at lære dig og din familie at kende.

Livet leves i Stokrosen.